Bærbart filmkamera med 24 billeder sort, hvid

Micah Altman, forskningschef i informationsvidenskab, udtalte: “Da jeg var 10, modtog jeg et bærbart filmkamera. Det havde en kapacitet på 24 negativer (i sort / hvid). Jeg ville sende negativerne, betale en betydelig del af mit tillæg for at få dem udviklet – vente i uger på returnering som 24 billeder og som regel med et dårligt resultat. Hveranden måned kunne jeg så skrive et brev til mine bedsteforældre med vedlagte fotografier i sort hvid. I virkeligheden er det ikke så længe siden.”

Sidste år, da min søn blev 11, gav vi ham en mobiltelefon med tilhørende mobilabonnement. Og i løbet af ganske kort tid fik vi alle delte billeder hver dag på tværs af et voksende og udvidet familie netværk.”

Bærbart digitalt filmkamera med tusindvis af stillbilleder og videoer

For otte år siden, da min datter blev 10, gav vi hende et bærbart kamera – i de næste par år skød hun tusindvis af stillbilleder og videoer – lærte nogle elementer af komposition og opbyggede delte minder.

Vor digitale integration

Shiru Wang, forskningsassistent , udtalte: “Online shopping sparer mig tid. Nye sociale medier fortsætter mine forbindelser med venner i forskellige lande og regioner. Online ressourcer gør min forskning bekvem. Online-nyheder holder mig orienteret hele tiden. Men jeg er ikke meget digitalt integreret. Jeg holder afstand fra Facebook osv. Jeg nægter med vilje at blive domineret af sociale medier. Således er mit liv ikke meget generet af internettet. Således sætter jeg pris på fordelene ved internettet, og jeg er i stand til at undslippe den potentielle skade, der har fulgt med som en del af internettet.”

Bill Lehr, forsker og økonom ved MIT, skrev: “Der er ingen tvivl om smartphones og altid, overalt adgang til information har gjort det muligt for mig at være ”lidt lemfældig” til at huske ting og giver mig øjeblikkelig adgang til fakta, som jeg kan stole på – netop fordi informationskilden er pålidelig. Jeg synes, at det er positivt, især da jeg bliver ældre, finder jeg hukommelseshjælp en stor hjælp, men det tilskynder også til lidt dovenskab. ”

Ted Newcomb, direktør skrev, “Jeg er næsten hjælpeløs uden min mobil telefon for at minde mig om mine aftaler og møder. Mit hoved er fri for at skulle huske numre, datoer og tider. Det er meget befriende. Jeg kan øjeblikkeligt kommunikere overalt i verden, gøre forretninger med ”Internet tid og hastighed.”

Påvirkninger i dagligdagen

Ian O’Byrne, forsker inden for pædagog på College of Charleston, skrev: “Som en pædagog og forsker, der studerer disse digitale steder og værktøjer, sidder jeg foran min skærm en hel del. Jeg eksperimenterer og spiller i disse rum. Jeg skriver og undersøger også virkningen af ​​disse skærmbilleder og deres indvirkning på andres velbefindende, da det relaterer til børn og unge. Problemet er, at en af ​​de andre hatte, jeg bærer, er som det at være forælder og mand. Jeg er ikke kun kritisk over mit engagement og brug af disse digitale teknologier, men jeg er også forsigtig og opmærksom på deres rolle i mine relationer med mine børn og vigtige venner.

Tiden ved vore skærme og vor brug af digitale værktøjer spiller en stor rolle i vores liv og interaktioner i og udenfor hjemmet. I vores hjem har vi skærme og enheder overalt. Vi har en Skype, der er klar til at vise indhold og dele skærme som en del af funktionaliteten. Vi har stemmeassistent, der lytter og venter på vores kommandoer. Jeg mener, at det er vigtigt som en pædagog og forsker at lege med og undersøge, hvordan disse enheder spiller en rolle i vores liv, så jeg kan bringe dette arbejde til andre. Selv med disse muligheder bliver jeg stadig ramt i de tilfælde, hvor teknologien virker for påtrængende.